Koska olen nyt aivan vauhdissa tässä päiväkirjamaisessa blogissani niin siirrytään seuraavaan mieheen, joka ilmestyi kuvioihin maaliskuun alussa. Tämä mies on vanha ystäväni. Toiselle paikkakunnalle muuttanut jo. Itkuni ja murheeni, pettymykseni ja ilonaiheeni kuunnellut ja ymmärtänyt. Tämä mies on ollut _ystävä_!!

Hah hah! Platoniset suhteen in my ass! Maaliskuussa vietimme saunaillan yhdessä. Saunoimme erikseen, muka siveliäisyyttämme ja nussimme illan kuin aropuput. Tai en mä tiedä. Tällä miehellä on ollut tasan yksi (joskin pitempiaikainen) naissuhde, joten arot aika kaikana. Taas kerran kännistä, joskin -hänen puoleltaan- rakkaudentunnusteista seksiä. Kylläpä olen ihana, kaunis, rakastettava, loistava sängyssä ja jipjei. Kerrohan jotain uutta *haukotus*. Huomauttaisin, että nyt on menossa elokuu ja yhä edelleen saan tältä mieheltä viikoittain viéstejä, että joko ottaisin hänet, ihan vaikka vaan panokaveriksi jos en muuksi, sekin riittäisi. Vaikka kortsun kanssa jos pakko ois.

Olen muutamaa viikkoa vajaa 27-vuotias. Elän elämäni omituisinta vuotta. Elämääni astuu toinen toistaan ihmeellisimpiä miehiä ja olen seksinkyllästämä. Eipä sillä, onneksi niitä on kykeneviäkin miehiä eikä tällaisia umpiluusereita. Valitettavaa on, että kyrpäänsä oikein käyttävät ovat yläpäästänsä usein viallisia ja toisinpäin. löydäppä tässä maailmassa sitten kiva mies, jolla toimii sekä ylä- että alapää. Hankalaa sellainen.